Nabízíme vám

e-Booky Žijeme montessori

  • Všech 11 doposud vydaných e-Booků pohromadě
  • Provedou vás a vaše dítě od narození až po školní léta
  • Nahlédnete do všech oblastí montessori
  • Dostanete praktické rady a návody na výrobu některých pomůcek nebo na společné tvoření s dětmi
  • Přečtete si spoustu rozhovorů se zajímavými lidmi

V tomto eBooku se dočtete, jak být dobrým průvodcem a parťákem pro vaše nejmenší, co vaše miminko v tomto věku potřebuje a co všechno už může zvládnout samo.

Provedeme vás světem vzdělávání na různých školách. Jak vypadá škola montessori? A jak může vypadat studium na jiných základních školách než těch klasických? Pojďte se s námi vydat na průzkum.

Stále aktuálnější téma, které nás obklopuje ze všech stran. Přečtete si názory odborníků a udělejte si vlastní úsudek. A jak na čtení nahlížela Marie Montessori? To vše a další témata v našem dvojčísle. 

Co Čech to muzikant. Když se hovoří o montessori dost často se mluví o jazyku, matematice, smyslové výchově. Ale co hudba, jak se v montessori prostředí podporuje a jak funguje?

Žít v souladu s přírodou již v dnešní době umí málokdo. A jde to vůbec – v současné konzumní společnosti, které vévodí technologie? Určitě ano. Načerpejte inspiraci pro jarní aktivity venku. 

Patří kosmická výchova jen na základní školy? Co jsou to Velké příběhy? Podělíme se s Vámi o jeden z nich – Vznik světa. Dočtete se také, jak zařadit prvky arteterapie do mateřských škol.

Matematika? Tak tu nesnáším! V montessori školách je to ale jinak. Pomůcky nám jasně ukazují, že i abstraktní matematika se dá dětem přiblížit skrze smysly a je možné ji zhmotnit. 

Je normální, že děti už v mateřské škole učíme písmena? Jaký typ písma zvolit? Není příliš brzy, když dítě čte již v pěti letech? Je dobré děti učit od malička vice jak jeden jazyk? To vše se dozvíte v čísle zaměřeném na tuto oblast.

Motají se vám děti v kuchyni pod nohama? Chtějí zkoušet to, co děláte vy? Proč tomu tak je a co s dětmi můžeme doma dělat v předškolním věku?

Smysly. Nejdůležitější součást našeho já. Co malá stvoření vlastně skrze své smysly vnímají? Jak jim v tom pomoci?  Jak by měla vypadat třída tak, aby děti nerušila v koncentraci? A co vše se dá vyčíst z dětské kresby?